Pages

Tuesday, February 1, 2011

Reblog: MC Donald menjadi Rutin masa cuti

Ini Semua Reblog dari Blog Wandy.


Atas permintaan Ichum n Aidi yang makan MCD sama-sama, so dia nak aku blog kan posting makan kat MCD time cuti ni. Sebab kami makan kali ini lain sikit. Makan stail buaya, ular sawa dan naga. haha.. Sebab 3 hari berturut-turut kami makan kat MCD. Makan Ikut Nafsu ni. Hari-hari aku makan Big Mac..Sebenarnya, kami makan kat KFC juga lepas tu. Hari sebelum tu, aku makan kat KFC sebab dibelanja oleh YvonnyElvy dan Marsilla. Ayam KFC tu pun aku tak dapat habiskan.. Malam tu kawan Aidi n Ichum ni bawa aku ke MCD pulak dah..Makan lagi Burger Big Mac.
. Semalam, kami makan kat MCD pada pukul 2 pagi. Keluar dari kampus, terus ke MCD. Keputusan Ikut Nafsu. Inilah yang jadi. Petang tu makan tengah hari kat KFC bersama Roomate aku. Haha..  Hari ni agak hebat sikit lah sebab sorang makan 2 burger. Kat MCD yang sama... Rasanya, tukang jual tu cam tak muka kami?
 Gambar selepas kami beli semua makanan tengah hari kami. haha... Sorang makan 2 kentang besar + 2 Air + 2 Burger..

 Meal 1 = ni semua makanan aku.. haha... Double Chese Burger + Big Mac.. Apamacam??

Meal 2 = Ichum Punya... haha.. 1 McChicken + 1 Fish O Fillet Burger + Fried Fries + 2 Air Pepsi.. haha...Lapar kan kamI??

Meal 3 = Aidi Punya... Oppsss.. Elvy Jangan marah ye.. haha.. 2 McChicken + 2 Fried Fries + 2 Pepsi. Aidi Lapar..

Big Mac yang kami setiap hari makan time cuti ni..hahaha.... aku kering~ 

 Selepas Makan... Habis semua makanan yang kami makan..hahahhahhaa...

P/s: Allen Yong Jangan Marah ye.. Kami bukan tak ajak kau.. Cuma kau yang tiada...Hhohohoo

1 comments:

Amyna said...

sayang nya sini tak ada McD... kalau tak harus p carik ni.. nak makan prosperity pun susah.. sob3x..

Post a Comment